niedziela, 24 sierpnia 2014

Wykonawcy bigbitowi w serii "Od piosenki do piosenki" [Gwiazdozbiór Muzyki Rozrywkowej]

  W latach 2005-2006 Polskie Radio wydało dwadzieścia kilka płyt CD pod wspólnym tytułem: "Od piosenki do piosenki" w serii "Gwiazdy Muzyki Rozrywkowej". Każdy dysk zawiera po 15 utworów każdego wykonawcy. Wśród wydanych płyt było kilkanaście CD z kręgu muzyki bigbitowej:



CD PRCD 405  Polskie Radio (2005)
Ada Rusowicz - Od piosenki do piosenki [Gwiazdozbiór Muzyki Rozrywkowej]
Nie lubię kłamać / Nie pukaj do moich drzwi / Czym byłby świat bez Ciebie / Nie mów jej / Halo jak się masz / Czekam na miłość / Wczesny zmierzch nad Sanokiem / Mogło być inaczej / Za daleko mieszkasz miły / Hej dziewczyno, hej / Świniorz / Hej, idzie chłopak młody / Po to przyszedłeś na świat / Wspólny jest nasz świat / Tańcz wolna wyspo




CD PRCD  Polskie Radio (2006)
Czerwone Gitary 1965-1969 - Od piosenki do piosenki [Gwiazdozbiór Muzyki Rozrywkowej]
Pluszowe niedźwiadki (Mały miś) / Historia jednej znajomości / Posłuchaj co Ci powiem / Bo Ty się boisz myszy / Taka jak Ty / Nie zadzieraj nosa / Barwy jesieni / Tuż przed zachodem słońca / Kwiaty we włosach / Takie ładne oczy / Jesień idzie przez park / Wróćmy na jeziora / Anna Maria / Już za rok matura (Matura) / Powiedz stary gdzieś Ty był




CD PRCD  Polskie Radio (2006)
Czerwone Gitary 1970-1976 - Od piosenki do piosenki [Gwiazdozbiór Muzyki Rozrywkowej]
Czekam na Twój przyjazd / W drogę / Płoną góry, płoną lasy / Mam dobry dzień / Słowo jedyne - Ty / Uwierz mi Lili / Trzecia miłość - żagle / Droga, którą idę / Dawno i daleko / Mija rok / Dzień, najwyżej dwa / Była to głupia miłość / Pani Nadziejo / Ciągle pada / Remedium




CD PRCD  Polskie Radio (2006)
Helena Majdaniec - Od piosenki do piosenki [Gwiazdozbiór Muzyki Rozrywkowej]
Rudy rydz / Tramwaj 24 / Przyjdź w taką noc / Piosenka o kapitanie / Happy end / Zakochani są wśród nas / Bilet w jedną stronę / Chciałeś wszystko zmienić / Dwadzieścia cztery tysiące pocałunków / Żółte kalendarze / Czarny Alibaba / Wakacje z deszczem / Monika / Wesoły twist / Długi Bill




CD PRCD  Polskie Radio (2006)
Jacek Lech - Od piosenki do piosenki [Gwiazdozbiór Muzyki Rozrywkowej]
Dwadzieścia lat, amoże mniej / Gdzie szumiące topole / Latawce porwał wiatr / Nie mówię żegnaj / Czereśnie, wiśnie / Bądź dziewczyną moich marzeń / Pozwólcie śpiewać ptakom / Mężczyzna nigdy nie płacze / Trochę dobrze, trochę źle / Czy ktoś Ci wierzy, tak jak ja / Ballada o dzikiej róży / Co jej mogłeś dać / Cygańska wróżba / Hej dziewczyno / Kawaler





CD PRCD 862  Polskie Radio (2006)
Krzysztof Klenczon - Od piosenki do piosenki [Gwiazdozbiór Muzyki Rozrywkowej]
Dziesięć w skali Beauforta / Coś / Hej słowiki, słowiki / Stary walc / Kronika podróży czyli ciuchcia w nieznane / Śmigła Diana / Polesia czar / Ludzie wśród ludzi / Nie przejdziemy do historii / Port / Jestem do przodu / Wiosenna miłość / Droga pełna słońca / Pożegnanie z gitarą / Więc jesteś tu




CD PRCD 863  Polskie Radio (2006)
Maciej Kossowski - Od piosenki do piosenki [Gwiazdozbiór Muzyki Rozrywkowej]
Dwudziestolatki / Nie zawsze musi być pochmurny dzień / Agatko pocałuj / Szkolny bal / Nie mów mi sentymentalnych słów / Wakacje z blondynką / Z Cyganami w świat / To Ty Mario / Saga o Cygance Darii / Wiatr od Klimczoka / Taka mgła / Ballada o nocnym expressie / Nie mówię żegnaj / Za co kochasz mnie / Gdy sam zostaniesz




CD PRCD  Polskie Radio (2006)
Piotr Szczepanik - Od piosenki do piosenki [Gwiazdozbiór Muzyki Rozrywkowej]
Puste koperty / Kochać / Zabawa podmiejska / Zanim zaśniesz / Żółte kalendarze / Dlaczego tak ma być / Nigdy więcej / Dzień niepodobny do dnia / Przyszła do mnie nostalgia / Goniąc kormorany / Jeszcze jestem / Głogi / Lepiej nie pytaj / Jutro bez Ciebie / Pójdę drogą w świat daleki





CD PRCD 850  Polskie Radio (2005)
Trubadurzy - Od piosenki do piosenki [Gwiazdozbiór Muzyki Rozrywkowej]
Zakochali się Trubadurzy / Znamy się tylko z widzenia / Po co ja za Tobą biegam / Dziewczyna i pejzaż / Jestem przy Tobie kiedy się śmiejesz / Kiedy dzień za nocą goni / Niekochane dziewczyny / Krajobrazy zimy / Będziesz Ty / Cóż wiemy o miłości / Nigdy więcej nie spotkamy się / Tańczyć z Tobą / Chcę po Twoich poznać oczach / Zapłonęły wszystkie maki / Przyjedź mamo na przysięgę





CD PRCD 404  Polskie Radio (2005)
Wojciech Korda - Od piosenki do piosenki [Gwiazdozbiór Muzyki Rozrywkowej]
Powiedzcie jej / Smutny list / Czy będziesz sama dziś wieczorem / Niedziela będzie dla nas / Raz ją spotkałem / Skończyły się wakacje / Pod naszym niebem / Adagio cantabile / Przeprosimy walca / Przyszedł do mnie blues / Na betonie nie rosną kwiaty / Lot na Wenus / Hej tam w dolinie / Andrea Doria / Stary las





CD PRCD 864  Polskie Radio (2006)
Wojciech Skowroński - Od piosenki do piosenki [Gwiazdozbiór Muzyki Rozrywkowej]
Kominiarz Johnny / Blues to zawsze blues jest / Alabama / Poczułem bluesa / Ja to się cieszę byle czym / Cały świat jaśnieje / Fortepian i ja / Lecz głupiego życia żal / Ludzie coś mi tutaj nie gra / Równy był gość / Wołaj czekaj wspomnij szukaj / Rock & Rolla każdy zna / Hallelujah / Miałem sen / Nas trzech



  Wśród wydanych płyt Polskie Radio swoje albumy mieli także wykonawcy spoza nurtu bigbitowego, m. in.: Hanka Ordonówna, Joanna Rawik, Ludmiła Jakubczak, Sława Przybylska, Maria Koterbska, Marta Mirska, Paulos Raptis, Wojciech Młynarski, Mieczysław Fogg, Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk"' Zespół Pieśni i Tańca "Mazowsze" i Orkiestra Uliczna z Chmielnej.


 Źródła:
http://www.fan.pl/shopping/lista.php?qu=GWIAZDOZBI%F3R+POLSKIEJ+MUZYKI+ROZRYWKOWEJ&ot=11&og=3
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=%22Od+piosenki+do+piosenki%22&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=s0-ce-0718


1. Nie posiadam wszystkich okładek z tej serii, może któryś z czytelników pomoże. Mile widziana pomoc w ustaleniu numerów katalogowych.
2. Niestety, na stronie Polskiego Radia nie znalazłem informacji na temat tej serii. Wielka szkoda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz